طنازطناز، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

دخمل نازم

عکسای یکی دو ماه اخیر...

1392/10/26 13:29
نویسنده : مامانی
1,541 بازدید
اشتراک گذاری

امندخملی و فاطمه زهرااولین رنگ امیزی تنهایی..

این اولین رنگ امیزی ای بود که تک و تنها انجام دادی دختر نازم...من برات نمو و مامان باباشو کشیدم با جلبک های دریایی مثلا.. و شما رنگش کردی...تا من درسمو بخونمچشمک

معرف حضورتون که هستن....

عشق عینک

غرق در تی وی

عاشق

عاشق این سویشرتت هستی

وقتی با من

وقتی با مامان چشم و هم چشمی میکنی...

لاک

لاکای خوشگل دخترم

اولین برف

اولین روز برفی که دیدی....

خدااااا

خوشااااااااال

اخرین

اخرین روزی که بیش بی بی مهربونم رفته بودیم...اینو خودت درست کردی و به من گفتی بیبیییین.نی نی دوست کدم(درست کردم)

منیسکگ

نمیدونم این عکسو گذاشته بودم یا نه...اویز در اتاق دخمل....

 

امروز صب تا دخملی از خواب بیدار شد گفت بزار شونه ای یارم..موهاتو شونه کنم ..ناز بیشی...اخ اخ نکنی..ناز بشی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

چرا نام الزامی شده؟!
28 دی 92 3:48
سلام عزیزم چه دختر ماهی داری خیلی خوووووووووشگله عین مامانش سلام..ممنونم...از لطفتوون......
مامان یزدان
12 بهمن 92 8:59
حالا که سرت خلوت شده چرا دیر به دیر میای
مامان کوثری
18 بهمن 92 13:01
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
سبا
15 فروردین 93 20:55
وبلاگت عالیه به من هم سر بزنwww.poshposh.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخمل نازم می باشد